Formand Søren Hell

Næstformand Søren Helle

Jeg sidder som forældrevalgt bestyrelsesmedlem i skolebestyrelsen og er sideløbende kasserer i Starup Ungdoms- og Idrætsforening. Mens mine 2 børn har en ”skolealder”, er det for mig vigtigt at være en del af de mange frivillige, der bidrager til lokalsamfundet.
For mig er det også vigtigt at have en skole, hvor børn og unge trives samt forberedes godt til fremtiden i forhold til fagligt pensum og ligeledes sunde sociale kompetencer. Det gør de kun hvis skolepersonalet er engageret i dagligdagen, hvorfor skolen generelt skal have et sundt miljø med plads til alle, men også faste rammer.
Målet er vi skolebestyrelsen skal være mere synlige og tilgængelige. Ikke kun i skoleregi, men også i lokalsamfundet. Samt skal vi udfordre kommunen i forhold til rammerne for folkeskolen.