Øsby Skole

Denne tekst handler om skolen og opdateres efter sommerferien

Sådan melder du dit barn ind i Øsby Skole

Ved skolestart:

Du vil, det år dit barn fylder 6 år, blive kontaktet i din e-boks om at indskrive barnet i skole. Indskrivningen foretages elektronisk og her skal du vælge, hvilken skole, dit barn skal gå på.
Starup-Øsby Skole er én enhed og du vil efterfølgende blive kontaktet af skolen for at vi kan få at vide, hvilken afdeling I ønsker.
Ønsker du at dit barn skal starte i Øsby Skole efter sommerferien, kan du skrive det op her: https://www.haderslev.dk/service/skole-og-uddannelse/skole-og-sfo/skriv-dit-barn-op-til-skole/

Senere indmeldelse:

Ønsker du, at dit barn skal skifte til Øsby Skole, skal du kan kontakte afdelingsleder  Wilhelm (wilh@haderslev.dk / mobil 2112 9786) eller skolens sekretær Lykke (lypr@haderslev.dk / telefon 7434 3650) og enten få indmeldelsesblanketter tilsendt eller selv afhente dem, gerne i forbindelse med en rundvisning.