Centerklasserne

Denne folder indeholder en beskrivelse af Centerklasserne på Starup-Øsby Skole & Børnehus.

Starup Øsby Skole og Børnehus og Centerklasserneer en del af specialundervisningstilbuddet i Haderslev Kommune.

Folderen er rettet mod forældre, som har et barn eller en ung, der har fået tilbudt en plads på Starup Øsby Skole og Børnehus og Centerklasserne

I begyndelsen af denne folder kan du læse om de rammer, som ligger til grund for arbejdet i alle kommunens folkeskoler og dermed også på Starup Øsby Skole og Børnehus og Centerklasserne.

Derefter kan du læse om Starup Øsby Skole og Børnehuspædagogiske grundlag og afsættet for skolens arbejde med børn og unges trivsel, læring og faglige udvikling.

Kontaktperson: Pædagogisk afdelingsleder Line Mølholm Stephansen, lste@haderslev.dk , kontor: 74343673, mobil:3155 1203